تنوع ترانسمیترهای فشار اتک بسیار زیاد است و با ویژگی‌های کاربردی مختلف ساخته می‌شوند.

قیمت پرشر ترانسمیتر

جایگزین کردن یک ترانسمیتر با سنسور دیگر نیازمند بررسی و کارشناسی دقیق است. مهندسان فروش برق و صنعت بین‌الملل نماینده فروش محصولات اتک در ایران آماده ارائه خدمات مشاوره، فروش و توزیع تجهیزات اتوماسیون Atek در ایران می‌باشد. جهت مشاوره و خرید و اطلاع از قیمت پرشر ترانسمیتر با مشاورین فروش این مجموعه تماس حاصل فرمائید.

presure transmiter price
قیمت پرشر ترانسمیتر

ساختار پرشر ترانسمیتر چگونه است؟

ساختار سنسور را می توان براساس اصول عملکرد آن (مطلق، گیج و اختلافی) دسته بندی کرد. سنسور فشار مطلق، فشار نسبت به خلا سنجیده می شود. این نوع سنسورها ممکن است به‌ گونه ای طراحی شود که با توجه به موقعیت نصب (روی بُرد یک مدار یا تابلو(Panel))، به فشار اعمال شده از طرف بالا یا طرف پایین واکنش نشان دهند. مانند مواردی که در ساخت یک پورت برای ورود فشار از طرف بالا استفاده می شود، ممکن است  ورودی از سمت بالا سنسور را در معرض خطراتی مانند صدمات فیزیکی یا آلودگی توسط غبار و رطوبت قرار دهد، بنابراین می توان از سنسوری با ورودی از سمت پایین استفاده کرد.

اصول کاری در پرشر ترانسمیتر چیست؟

اصول کاری پرشر ترانسمیتر طبق واکنش فیزیکی نسبت به فشار اعمالی می باشد. سنسور فشار تغییرات نسبی به وجود آمده را به صورت الکتریکی اندازه کرده و برای این هدف از پدیده‌هایی مانند تغییر در ظرفیت خازنی، تغییر در مقاومت اهمی یک استرین‌گیج یا کرنش‌سنج (Strain Gauge) و عنصر پیزوالکتریک استفاده می‌کند. تمام این تغییرات با توجه به دامنه انحراف پس از اعمال فشار می باشند.

جهت آشنایی بیشتر با ترانسمیتر فشار به مقاله زیر مراجعه کنید:

ترانسمیتر فشار چیست و نحوه نصب آن چگونه است؟

قیمت پرشر ترانسمیتر اتک

برای خرید و اطلاع از قیمت پرشر ترانسمیتر با مراجعه به فروشگاه برق و صنعت بین‌الملل (الکتروملل) می توانید با استفاده از فیلتر ها پرشر ترانسمیتر مد نظر خود را انتخاب کنید و یا در صورت نیاز از مشاوران تخصصی راهنمایی دریافت کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *